Search This Blog

Wednesday, 21 August 2013

Hate The Spider FUCKING MUCH !!!

Look  the picture !!! ohhhh there...so scarry, btw....aku memang paling takut dengan binatang nie. Aku pun tak tahu kenapa..dari kecik kot aku memang takut dengan labah labah. Kalau kat bilik air ada binatang nie aku memang suh mama bunuh dulu baru aku berani nak masuk bilik air, kalau tidak aku rela tak mandi rela tak g bilik air satu hari gara gara takut dengan labah labah..hahhha...padahal labah labah yang masuk kat umah tuu labah labah biasa je kot..bukan yang berbisa pun. Aihhhhhhh reen, apa pun tak boleh laa kau nie, huuu. Tapi nak buat macam mana kan dah aku ni takut. Tapi kadang kadang aku musykil, sama ada aku takut ataupun geli dengan labah labah nie. Tapi rasanya aku lebih kepada takut.

Kalau dah namanya labah labah, tak kira laa macam mana...labah labah getah pun aku takut...hahahah...bodoh jerk !! hahaah... Ceritanya macam nie, aku pernah menangis kerana labah labah getah...bukan betul2 pun, permainan kanak kanak jee. Tapi aku kata memang kurang asam punya budak laa sebab takutkan aku dengan natang tu. Kat kedai tempat aku kerja memang ada jual fake spider nie, yang jenis getah permainan budak budak punya,,, tapi aku kata kau...dia punya bentuk memang real ahhh. Satu hari datang laa si budak kimi anak pakcik pau, dia boleh baling labah labah tu kat aku..apa lagi..menjerit lah aku...samapai menangis dia kerjakan aku..dahlaa ramai customer, huuuu...nasib baik aku tak demam, yelaah..terkejut kan...tulah first time aku menangis depan orang ramai hanya kerana seekor labah labah palsu. Hahahahahah.

Macam macam kan, kalau rasa berani nak pegang labah labah aku syorkan korang pegang tarantula punya spesis..haaaaa...nanti baru korang tahu takut ke tak takut dengan labah labah..hahahah,


Saya tak takut dengan kucing sebab saya sangat sayang dengan kucing. Dia manja.huuuu..macam saya. hahaahahha... SEKIAN...


No comments:

Post a Comment