Search This Blog

Tuesday 20 August 2013

MACAM MANE ??? semua k.o

seriosly, aku mang tak reti nak blogger nie, hahaah...tu laa, orang ada aku pun nak jugak..perkembangan teknologi katanya..last..last diri sendiri yang tak tahu nak buat apa. haha. tapi tak apela, sekurang kurangnya aku belajar benda baru. Memang rumit sebenarnya, dan aku tak tahu nak hias blog aku nie macam mana, hahah. Takpe..takpe..belajar, tak salah kan..bukan kita ada menyusahkan orang pun. Ermmmmm...lagi satu aku nak letak background music dekat blog aku ni tapi aku tak reti maca mana caranya. Dalam kepala otak dah merencana dah lagu apa nak letak..hahah,. Lagu aku dengan amer, erkkkkk.hahaha. Ermmm..ok laa rasanya cukuplah untuk hari ini, lain masa nanti aku update laa entri ni. Pape pun enjoy dengan life korang. Tapi jangan sampai lupa diri dah la, engat hidup kita kat dunia ni hanya untuk sementara..sentiasa muhasabah diri assalamualaikum,

No comments:

Post a Comment