Search This Blog

Wednesday, 21 August 2013





Penat gila arinie, banyak barang aku beli...aihhhhh, tak cukup lagi ke. Entahlah, selagi aku tak terbang ke sarawak...selagi tulah hati aku tak tenang. Ada je benda yang tak cukup. Senang senang aku angkut sekali lah rumah aku ni..hahahah, tapi....rasanya ada lagi yang kurang laa. Ape benda ek ???? Haaaa....seterika, huuu...alaahhhhh...tu nanti2 lah beli. Macam ni la rupanya orang nak pergi sambung belajar ek. Dah rupa orang nak pindah rumah..huuuuu... Alahhhh,,, boleh dikira pindah rumah gak laa nie..heheheh,

Tadi pergi beli baju lagi, rasanya dah melambak baju kt rumah ni..takkan nak angkut semua kot. Muatan 40kg jee. Rasanya lebih 40kg nie...baju aku jee dah berapa kilo..belum yang lain2 benda lagi. Aihhhhhh...macam nie lah siksanya bila dapat sambung belajar kt semenanjung, duit banyak keluar woooo...senak mama ngan abah aku keluarkan duit untuk aku. Takpela, aku akn balas jasa diorang dengan belajar bersungguh sungguh Aku akan bawa segulung ijazah untuk diorang. InsyaAllah....korang semua doakan laa kejayaan untuk aku ehh, adik adik kat luar tu belajar rajin rajin, belajar sampai ke menara gading...jadi insan yang berjaya dunia dan akhirat. InsyaAllah..

rasanya cukup sampai disini, assalamualaikum...salam ukhwah dari zyreenreen...

No comments:

Post a Comment