Search This Blog

Friday 23 August 2013

SERAM ??? TAKUT ??? takpun... :p


Assalamualaikum.....
Hyeee,, hari ini aku datang lagi untuk update entri ni. Korang rindu aku tak..hahah, mesti tak punya kan. Its ok, selagi aku ada kat Malaysia nie boleh laa aku bukak lappy untuk update natang nie, esok kalau aku dah kat luar negara dah jarang nak hadap benda nie rasanya. Dan time tu barulah korang rasa rindu kat aku. Haaa..baru padan muka, hahaah POYOZZ !! Ehhh jap jap. Luar negara ? Aku nak g mana sebenarnya nie. Sarawak je kan..,, I think still in Malaysia right ?? Haahah..saja nak bikin gempak.

Dah dah..sekarang ni bukan nak cerita benda tu semua, anggaplah entri yang kat atas tuu sebagai iklan penaja..hahah. Ni aku nak kongsi dengan korang satu video. Nampak kan video yang kat atas tu. Kalau tak nampak buat buat lah nampak ye. Aku taknak cakap lebih lebih, aku nak korang tengok dulu video tu barulah korang boleh komen apa pun yang korang suka.

Haaa..sekarang nie aku tahu korang mesti dah tengok video kat atas tu kan ??? Macam mana ?? Mesti ada macam macam versi kan.. sedih, takut, terkejut, kesian , geram , semua ada kan. Hahahah. Tapi aku nak habaq kat hang, kalau tengok sorang sorang dalam kul 2pagi syok lagi manyak syok beb. Hahahah. Aipppp..lain macam je..heyyy, jangan fikir lain..maksudnya time camtu sunyi sepi takde orang jadi memang best lah kalu tengok..hahahah. Pada sesiapa yang dah tengok tu macam mana, seronokkan ?? Bagi yang belum tengok tu cepat cepat lah bukak entri ni. Tapi aku tak paksa. Sekadar nak berkongsi, apa salahnya. Kan...

Ok lah, penatlah mak nak menaip panjang lebar lagi. Rasanya sampai setakat ni jelah kot. Nanti kalau ada cerita cerita best lagi aku kongsi lah dengan korang lagi ye. Huuuuuu. Sebelum aku chow, aku nak bertazkirah sikit. Hahah. " Setiap apa yang kita lakukan haruslah ikhlas tanpa mengharapkan apa apa pun balasan daripada sesiapa. Sesungguhnya Allah lebih tahu apa yang dilakukan oleh HambaNYA, dan sesungguhNya balasan daripada Allah itu lebih baik dari segalanya ". Alhamdulillah. Sekian. Salam Ukhwah dari reen untuk semua, Wassalam... :)

No comments:

Post a Comment