Search This Blog

Tuesday 15 October 2013

Jejaka Geli Geli Kolej Bunga Raya UNIMAS


Sebenarnya video nie saje je untuk suka suka. Tak ada kena mengena dengan sesiapa pun. Watak dalam video nie Reen dan din. Reen tu aku lah, dan Din tu bukan pakwe aku yee sorry. Hahahaah. Actually aku memang suka gila dengan gelagat member aku ni. Nama dia wan, dia lah lelaki first yang aku kenal dekat UNIMAS nie...dia tu memang gila gila. Oleh kerana permintaan dari dia aku dah upload video nie kat youtube dengan nama Jejaka Geli Geli Kolej Bunga Raya UNIMAS. Hahahah. Mengong je kan... Tapi itulah dia wan, kawan aku yang paling gila dan yang paling annoying lah..hahaha.

Video nie agak kontroversi lah bagi aku, sebabnya gambaran video nie mengatakan tentang aku dan din. Gambaran video nie mengatakan bahawa Din adalah pakwe kpda aku. Tapi ohhhh tidak sama sekali, ye aku dgn Din memang rapat....memang rapat gila gila lah. Sampai ada yang kata kami pasangan sweet. Hmmmmm sweet kerrr ?? PEMBETULAN..kami hanya berkawan baik..dia dah macam abang aku kot. Dan yang bestnya muka kami ada iras iras. Macam adik beradik dah..hahaah. Video nie aku ambik masa kiteorang sama sama lepak kat tasik..masa tu baru je balik dari beraya. Dan ada kesempatan angin gila wan tu datang, maka tehasil lah video yang tak disengajakan nie. Dan kerana itu jugalah, berlaku salah faham antara aku dengan amer. Hmmmmm, aku tahu aku yang bersalah. Tapi andainya dia tahu, hanya nama dia je yang bertakhta di hati ni. Hnya Amer Fakhri...tiada din, tiada wan, tiada aidil mahupun adli atau sesiapa lagi. Mereka hanyalah kawan kawan ku di UNIMAS. Sekian. Semoga Berjumpa Lagi. Assalamualaikum. :')


No comments:

Post a Comment