Search This Blog

Wednesday 28 August 2013


Assalamualaikum....
Haloooooo there, im back ! Hahahaha.. Wassup guys, did you miss me ?? Of course not..right ? Its okay.. Do i care..hhahah. Ok laaa...first of all aku nak mintak maaf sesangat sebab baru arinie aku berkesempatan nak update entri nie, dah lama ku tinggalkan..dan aku rasa memang dah berhabuk dah pun nie, penat mak nak membersihkannya..hahah. Apa apa jelah cik reen oi. Selama aku tinggalkan korang ni kan banyak benda berlaku kat aku taw. Hurmmmm, kalau nak cerita sampai esok pagi pun tak sudah nie. Tapi takpela, malas mak nak cerita sebenarnya, sebab yang terjadi semuanya sedih sedih belaka. Macam mana tahap sedihnya pun aku tak tahu lah, tapi memang sedih gila la aku habaq kat hang. Tak cerita macam mana nak tahu sedih ke tak sedih, betul tak ?? Apa da.. Dah lah, aku pun malas nak ingat..lepas satu..satu. Biarlah, benda tuu pun dah berlalu. Huuuuuuu.

Hurmmmm, sekarang ni aku tengah menghitung hari. Menghitung hari untuk apa ???  Untuk jadi tunangan orang. Haaaaa...jauh lagi tu. Menghitung hari untuk terbang ke sarawak la, menunggu hari tuk jadi siswazah UNIMAS. Huuu. Alhamdulillah. Nie semua hadiah untuk parents aku, untuk mama abah dan abang yang banyak mendorong dan bagi aku semangat. Dan dalam pada masa yang sama aku sedih nak tinggalkan diorang semua, sedih nak tinggalakan kampung, sedih nak tinggalakn kawan kawan, sedih nak tinggalakn kenangan kat bumi muar ni. Lagi sedih nak tinggalakan parents aku, lagi lagi mama..aku memang manja gila dengan mama, boleh kee aku hidup jauh tanpa mama ?? Tapi tu lah pengorbanan yang harus aku lakukan. Tapi takpe. Dunia kan sekarang dah canggih. Semuanya di hujung jari, kalau rasa rindu boleh call..message ke.. Sekarang tak macam dulu, payah payah nak hantar surat bagai..ye tak..huuuu.

Hmmmmm, semakin dekat dan hampir..semakin gementar pula rasanya. Gementar ehhh ?? Poyo jee ayat. Hahahah. OK lah, rasanya cukup sampai disini..aku nak chow dulu. Penatlah weiii nak menaip..huuuu. Jaga diri, jaga peribadi...salam ukwah dari reen...
Assalam.... :D

No comments:

Post a Comment